Start » Warto czytać  

Wielcy z wyboru

Wielcy z wyboru

Autor: Jim Collins

Chcesz wiedzieć dlaczego niektóre firmy osiągają sukces w trudnych czasach, kiedy inne upadają? Ta książka jest skierowana do Ciebie! Jest efektem wieloletnich badań, analiz oraz konkretnych inspirujących historii. Dowiesz się z niej, że można w niespokojnych i niestabilnych czasach odnosić sukcesy.

Sztuka Wojny

Sztuka Wojny

Autor: Sun Tzu, Sun Pin

Sztuka wojny to ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia - w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów.

Zmień myślenie a zmienisz swoje życie

Zmień myślenie a zmienisz swoje życie

Autor: Brian Tracy

Dzięki tej lekturze dowiesz się w jaki sposób:

  • wyznaczać wielkie cele
  • postanowić, że będziesz bogaty
  • przejąć kontrolę nad swoim życiem
  • myśleć jak geniusz
  • uwolnić potencjał swojego umysłu
  • doładować mocą swoje myślenie
  • wykreować swoją przyszłość
  • cieszyć się życiem
Emocjonalne wampiry w pracy

Emocjonalne wampiry w pracy

Autor: Albert J.Bernstein

Emocjonalny wampir jako kolega czy podwładny może być męczący i irytujący, lecz jako człowiek u władzy staje się naprawdę niebezpieczny - może złamać ci karierę lub upodobnić cię do siebie. Możesz nauczyć się rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i eliminować zagrożenie dzięki tej książce.

Komandosi w białych kołnierzykach

Komandosi w białych kołnierzykach

Autor: Rafał Szczepanik

Powieść Rafała Szczepanika potwierdza, że jest on nie tylko wyjątkowym fachowcem od mechaniki ludzkich zachowań, ale również  jednym z najlepszych autorów książek sensacyjnych w Polsce. Książka pokazuje świat akcji, historii tajnych szpiegów i metod zarządzania wprost z elitarnych jednostek wojskowych.

17 Śmiertelnych błędów szefa

17 Śmiertelnych błędów szefa

Autor: Rafał Szczepanik

"Ryba psuje się od głowy" tak jednym stwierdzeniem można podsumować problemy większości firm. Błędy popełniane przez menadżerów powodują konsekwentnie problemy na kolejnych szczeblach zarządzania i wpływają na wyniki. Menedżerowie, którzy potrafią wyciągać wnioski z każdej pomyłki, zyskują cennego sprzymierzeńca jakim jest umiejętność przewidywania nadchodzących trudniejszych czasów. Jednak, jak pokazuje praktyka, powielanie błędów to niestety dość powszechne zjawisko w biznesie.

11 pierścieni

11 pierścieni

Autor: Phil Jackson

Tajemnica sukcesu najwybitniejszego trenera w historii NBA – jakże cenna pozycja dla wszystkich zainteresowanych chęcią odnoszenia sukcesów w biznesie.

Pełna MOC możliwości

Pełna MOC możliwości

Autor: Jacek Walkiewicz

Książka uczy czytelnika dystansu do siebie oraz pokory. Pokazuje, jak można, a raczej jak powinno się uczyć na błędach. Jest poświęcona osobistej refleksji autora nad jego życiem i rozwojem. To książka o potędze marzeń, wyznaczaniu celów, mocy słów i odpowiedzialności osobistej w każdym momencie życia. 

Uważaj na swoją siłę

Uważaj na swoją siłę

Autor: Rob Kaiser, Bob Kaplan

„Nie znam drugiej książki dla menedżerów, która byłaby z jednej strony tak prosta, jasna, oparta na tak logicznym i zdroworozsądkowym modelu, a z drugiej - tak głęboka, tak subtelna psychologicznie.
Zaryzykuj uważną lekturę, skonfrontuj się z tym, jak przeginasz swoje mocne strony, jak jednostronną osobą się stajesz w swojej karierze. Możesz skorygować kurs. Zrób STOP KLATKĘ. Po chwili refleksji będziesz wiedzieć, jak dalej zmieniać swoje życie i stawać się jeszcze lepszym liderem.
Bo to kim jesteś, decyduje o tym jakim jesteś liderem – Who You are i show You lead.”

Jacek Santorski

Winning znaczy zwyciężać

Winning znaczy zwyciężać

Autor: Jack Welch, Suzy Welch

Autor kieruje swą książkę zarówno do szeregowych pracowników, jak i menedżerów, prezesów firm. Przedstawia własną filozofię biznesu. Podkreśla istotę i ważność kierowania się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi.Pisze, jak ważną kwestią jest kultura każdej firmy oraz otwartość na wszelkie pomysły napływające od ludzi zajmujących różne stanowiska w hierarchii firmy.

"Winning znaczy zwyciężać" czyta się z lekkością. Napisana językiem potocznym bardzo łatwo przyswajalnym każdemu czytelnikowi.